Bebeğim hep aynı saatlerde akşam olunca huzursuzluğa başlıyor , 1 aylığız. Akşam 7 ye kadar çok iyi ama 7den sonra kıyametler kopuyor saat 12 ye 1 e kadar sürüyor. Sürekli ağlıyor memede bile. Ve kendini kasıyor kafasını geriye atıyor , böyle olan var mıydı neler yaptınız güzel anneler 1 ayda çok yıprandım akşam olsun istemiyorum artık