Sezeryan sonrası kontrolüm vardı 10 gündür hala geçmeyen ağrılarım var doktor kalıntılar kalmış dedi .emzirdiğim halde bu ilacı vermiş reçetesinde süte geçtiğini bebeği zehirleyebileceği yazıyor doktor bunu bile bile nasıl veriyor anlamıyorum kullanıp kullanmamakta kararsız kaldım benim gibi olan varmı napıcam