burcu966 Kızlar tavsiyeye çok ihtiyacım var lütfen Batıkent Medikal park hastanesinde önerebileceğiniz iyi ilgili bir doktor var mı?? bebeğimin 2aylık kontrollerinden itibaren götürmeyi düşünüyorum iletişimi kuvvetli ve ilgili olması çok önemli 🙏
burcu966 shrhyt memnun musunuz acaba biz yenidoğanda başka bir doktora gittik pek memnun kalmadık iletişimi hiç iyi değildi
shrhyt burcu966 yani aaa tatlım hoş geldin boy kilo demir d vitamini hep aynı şeyler tel veriyor iletisim icin biraz o yon iyi yeni annelik tecrubesizlik özel sağlık sigortasının tek artı yani acil için.. medical de 5 10 dk bekleriz devlette 15 dk çok bir fark yok. Sigortayı yeniletmedim yenimahalle devlete giderim orda ki doktorlarda gayet iyi.
shrhyt burcu966 ewet Bi doktorun takip etmesi iyi ama Bi muane 10 dk. Sağlık ocağı bile daha ilgili.. ücret 1500.. kan vs dersek 2500 e çıkılıyor
shrhyt burcu966 tlfn da sana koşarak açmıyor bugün mü cevap verir yarın mi yoksa hiç mi.. geri dönüş iyi değil ama elinde Bi hoca kendini garantide hissediyorsun sadece.
burcu966 shrhyt aslında bende öyle düşünüyorum acil için mantıklı geliyor bana da sadece kalça ultrasonu için devlet çok ileri tarihe atar diye özele gidelim dedik sonra devlette iyi bir doktor bulup ordan devam ederiz diye düşünüyoruz
shrhyt burcu966 dr sami ulus besevler hemen alırsın randevuyu. Hep çocuk üstüne drlarda iyi. Gerisini bizim burdan devam edersiniz isterseniz 15 bini çöpe atmayın. Ha bu arada çoğu zaman medical acil de çocuk doktoru da olmuyor yine yeninahalle devlete gittik yani. Öptüm kuzunuzu gözlerinden..