Guldhn Bebeğim 6 aylık gözü cabaklandı hastaneye gitme kimkanım şuna yok eşim yarın gece gelecek eczaneye gitsem damla felan verirler mi?
JollyBaby Guldhn Anne sütü damlatin çok iyi geliyor ben bebeğimin gozundeki capagi o sekilde geçirdim. Doktora sordum doktorda steril bir bez ile silebilirsin iyi gelir dedi. Ben ağız mendiliyle silmistim
Guldhn efeegegulhan evet damla veriyor ama işte doktora şuan gitme sansım yok eczaneye gitsem verir mi acaba damla
Mellllll14 Guldhn çayla sil demişti doktor bir de eczaneden damla alabilirsin ismini tam hatırlamıyorum