Kızlar merhaba ek gıdaya geçtiğimizden beri oğlumda kabızlık oluyor bazen normale dönüyor ama bazı günler ikinmaktan kıpkırmızı oluyor içim parçalanıyor resmen . Bugün sabah ishal gibi yapmıştı akşam bir baktım ikiniyor yine taş gibi yaptı hafiften kanamisti neyden dolayı olabilir aranızda bu durumu yaşayan var mı bu arada oğlum 10. ayına yeni girdi