Kızım 68 günlük emmeye başlıyor ama 10 dk sonra çığlık çığlığa ağlamaya başlıyor son 1 2 haftadır yapıyor diğer memeye geçince sakinliyor ama 5 10 dk sonra onda da aynı şeyi yapıyor bi de bebelac gold thickener kullanıyorum kusmasını önlemek için onu kullanınca kakasını yapamıyor anlayamıyorum meme reddi mi yaşıyoruz sancılanıyor da onun için mi yapıyor başına gelen varsa lütfen yardımcı olur musunuz