mom2546 bağ kurmakla alakası yok, sen zaten annesi olarak tüm bakımını severek isteyerek yaptığın için zaten seninle o bağı oluşacak, kaldı ki annesinin kokusunu biliyor bebekler. Bu aptal insanlar bir boka karışmasalar olmaz zaten. İnsan lohusalıkta çok dert ediyor bu süt olayını. Ben de çok uğraştım çok didindim gece yarıları kalkıp kalkıp süt sağardım oğlum uyurken ki süt üretimi artsın diye ama olmayınca olmuyor işte ne yapsam. Bazı şeyler nasip işi hiç canını sıkma. Benim bebeğim de doğumdan beri mama takviyesi almıştı 5 ay anne sütü aldı o da benim direnmemle asla emmiyordu mesela.. şu an 11 aylık mama ve ek gıda alıyor, aramızdaki bağı anlatmaya kelimeler yetmez 🥰 o yüzden hiç kötü düşünüp güzel canını sıkma, bebişler hissediyor annelerini🥹