kuzeytobaby Büşra cinpolat kendisine önce muayene olduk ilgilendi sonra aşı yaptırmayı unuttuğum için bir saat sonra gittim aşı yapılacaktı dedim suratı düştü sanki biri zorluyor hanım efendiyi öyle bir suratsız davrandı ki zaten bi aylık bebeğimin boyunu da ölçmemiş yazmamış ben söyledim onu da ölçmediniz yazar mısınız diye sonra Ebru topalakçıya gittim aslında tüm sorularıma tek tek cevap verdi ama ikinci ay aşılarını biliyorsunuz 3 tane iki bacak bir kol bebeğime aşıyı yaptı bacağı kanıyor öyle bant yapıştırdı gönderecekti üstü başı hep kan oldu annelik malum sevemedim ondan dolayı ilk bebeğim sonuçta bir de Mahmut altuntaşa gittim ilk 10 gününde bebeğim 2.850 doğdu hastane çıkış kilosu 2790dı doktor baktı 10 gün sonra 2850 doğum kilosunda neymiş kg almamış bebek dedim normal de zaten bebekler kg kaybetmez mi o en kötü senaryo dedi uzun yıllardır bebek hemşireliği yapan ve yoğun bakım bebek hemşiresi olan kuzenim dedi ki doktor saçmalamış bu bebek için iyi bir kg ki ben bebeğim sarılık olmasın diye saat başı emzirdim neredeyse doktor öyle deyince bir de ben işte şu kadar da sağıp veriyorum dedim o ne ya çok az o dedi sen bir emzirmeyle alakalı hemşireyle görüş dedi bebeğim birinci ay sonunda 1.400 kg almıştı ama doktora göre kötüydü onu da o yüzden sevemedim bunlar hep benim kendi görüşlerim ama bir de medipolde numara vermiyorlar insan merak ettiği birşey oluyor sürekli hastaneye mi gideceğiz ben doktor aramaktan sıkıldım bir doktorum olsun sürekli ona gidelim istiyorum