Cihangr Belli aydan sonra hortlamasın sebebi vücudunun belli zamandan sonra tepkiyi dışarı vermesiyle alakalıdır. Kızım 2.5 ay mercimek yiyebildi biz alerjisinin olmadığını düşündük ama 2.5 ayın sonunda birden döküntüsü olmaya başladı. Kanda alerji testi yaptırdık , mercimek alerjisi var olduğu ortaya çıktı. Vücudu tepkiyi toleransı 2.5 ay boyunca yapabildi. 100 kere yemesinde o tepkiyi verir bazen 1 kere yemesinde. Anlatabilmişimdir umarım.
ayrıca ben alerjinin çoğu genetiktir dedim. Alerji tamamen genetiktir demedim okursanız bir daha anlarsınız. Alerjinin bu kadar sık yaygınlaşmasının sebebi ; yenilen gdo’lu besinler , içilen kötü sular , sağlıksız beslenme vs. Bu konuyu Prof.Dr Bülent Şekerel şu şekilde açıkladı ; “alerjik hastalıkların temelinde genetik yatkınlığın yanı sıra çevresel faktörlerin de yönlendirici olduğuna işaret ederek, “Özellikle modernleşen, Batı tipi yaşamı tercih eden toplumlarda, endüstrinin yoğun olduğu ortamlarda besin alerjisinin diğer alerjik hastalıklar gibi arttığını gözlemliyoruz.” dedi.“
Aşıdan sebep günümüzde alerji arttıysa bu yapılan aşılar 6 yıl önce de yapılıyordu. 6 yıl ile şu günün arasında alerjik bebek sayısı arttı. Bu son 2 yıl içerisinde daha fazla doğum olmasının sebebi değildir dimi ? Aşılar alerji yapmaz varsa bir çocuğun alerjisi gün yüzeyine çıkartır , fazlalaştırır buna örnek rota virüs aşısı