Belindaaa Menenjit aşısı oldu bugün iki bacağından da bir bacağının üstüne basamıyo ve büyük ihtimalle ağrıdığı için ağlıyo. Geçici bir süre midir yaşayan var mı durumu. Çok endişeliyim
Belindaaa sutlukopuklu ilk doz iki ay önce 13 aylıkken tek bacağına bexero oldu şimdi bi bacağına bexero diğerine nimerix oldu ilkinde böyle bi sıkıntı yaşamadık ama bu baya ağır geçiyo
Uzayyy İlk gün öyle oluyor . Ateş de yapıyor dikkat edin . Ağrı kesici ateş düşürücü içirin yarım saate kendine geliyor bebek. Gece de ateşini kontrol edin . Yarına bişeyi kalmayacak
Belindaaa Karmom şu anda 15 aylık ikinci dozunu olduk. Yere koymak istedim yürüsün diye çığlık çığlığa ağlamaya başladı basamadım yere hiç
mombaby00 Bizde bugün olduk ama sadece bir bacağına nimenrix olduk çok büyük sorun yaşamadık iki bacağına olduğu için büyük ihtimalle ağır geldi ama yarına geçer korkmayın
Belindaaa mombaby00 ilk dozunu tek bacağına olmuştu bu ikinci dozu iki bacağına oldu bu sefer. İnşallah çok teşekkür ederim 🌺
sutlukopuklu Belindaaa geçmiş olsun ağır gelmiştir zaten bexsero biraz daha ağır bi aşı ağrı kesici içirin yarına birşeyi kalmaz inşallah :)
Karmom Belindaaa biz de bugün iki bacağımızdan olduk ateş yaptı da ben de tedirginim size de şifa olsun