Kızlar merhaba,kızım 3 aylık olacak. İnek sütü alerjisi çıktı. Tabi o yemiyor benim yediklerim sütten ona geçiyormuş. Kakasında minnacık kan gördüm öyle fark ettim. Süt yoğurt peynir tereyağ krema vs hepsi yasak şu an. 6 aydan sonra geçer dedi doktor. Benimle aynı durumu yaşayan var mı? Bu arada çocuğum ilk 2 ay inanılmaz huysuzdu,meğer sıkıntısı buymuş. Ben kesince süt ürünlerini çok rahatladı.