busraselim Benim kızımda da 6 aylıkken olmuştu göz damlası yazmışlardı. Geçtikten bir süre sonra tekrar olmuştu, bu sefer çay ve pamuğu önerdi. Yani bebeklerde olabiliyormuş benim kızımin gözleri biraz çekik olduğu için buda etkiler demişti doktor.
Ama sizinki farkı birşeyden de olabilir. Sonuçta garibim diyorsunuz , bir doktora götürmenizde fayda var.