Kızlar kızım 13. Ayını tamamlayacak az kaldı.cok uzun zamandır emekliyor. Kendi kendine ayağa kalkıyor bir kaç adım atıyor düşüyor. Dengesini sağlayamıyor yani. Sürekli emekliyor ne zaman yürür acaba. Bazıları bir anda yürüdü falan yazmış. Yani yürümek için çabalıyor ama düştüğü için gene emekliyor