Abaegrk Mellllll14 hippin kaşık mamasını kullanıyoruz ama bebeğim Aptamilin sütlü bisküvili olanını da sevdi
Gulcan01- Mellllll14 ben hiç kullanmadım irmik pişiriyorum içine elma armut muz vs meyve rendeleyip koyuyiruj çok güzle oluyor daha sağlıklı bence 1tatli kaşığına 1cay bardağı 1yemek kaşığına 1su bardağı gayette güzel oluyor
Sungerbob Mellllll14 Yani aldırıyor mu bilmiyorum bende çok etki olmadı 😂 gece 2 kaşık yapıyorum sadece o kadar günde bir kere veriyorum yAni
Abaegrk Mellllll14 yulaflı elmalı sütlü olani seviyor birde sütlü meyveli var onuda yiyor. Pirinçli ve yulaflıyi hiç sevmedi