SweetMom__ 2 ay önce oğlum hastanede kaldı bronşitten delik deşik , ettiler 4 gün boyunca bazen günde 2 kere bile damar yolu açılması gerekti çünkü sürekli söküyordu çocuk morarana kadar ağlıyordu , kolu şişmişti bizimde ay çok zor Allah kimsenin evladını hastaneye düşürmesin , çok çok geçmiş olsun ❤️