Kızlar merhaba bebegm şuan 43 günlük günde 2 kez sma comfort kullaniuorum . Bebeğimin kakasi kopuklu geldi çok fazla gazdan sanırım zaten gzli bi bebek . Bir sitede sma nin çok gaz yaptığı söylenmiş bende şuan evolviaya geçmeyi düşünüyorum kullanan var mı .