Oğlumun kakasında 2 haftadır ara ara az miktar kan ve mukus görüyorum. ( 3 ay 21 günlük) Boynunda da geçmeyen kızarıklık var. Günde çok kez kaka yapıyor ve sıvı oluyor kakası. Doktor bunun normal olduğunu söyledi. Kan tahlili yapıldı hiç bir şey çıkmadı. Alerji testi yapıldı kanda IgE diye bir değer bakıldı. 1.29 çıktı değer normal yani. Gaita tahlilimiz çıkmamış az geldiği için, alerji kanda çıkmayıp gaitada çıkabilir mi ? Ateşi yok. Tekrar doktora götüreceğiz ama aklıma çok takıldı.