Merhaba sevgili anneler🌸
Bugün bebeğim 36 günlük oldu🥰
3500gr doğdu fakat dördüncü gün 3260gr ile taburcu olduk. 1 ayda 800gr almış.
Beslemekte o kadar çok zorlanıyorum ki..
Emmek istemiyor. Sağıpta biberon ile veriyorum ama 30cc içip uyuyakalıyor.
Uyumasa bile 30-40cc den sonra kesinlikle içmek istemiyor direniyor. Ağzını açmıyor, kafasını sağa sola çeviriyor.. O kadar üzülüyorum ki😔 Haftada 2 - 3 defa fışkırarak kusuyor.. yarın kontrolümüz var ama tecrübeli annelerin fikrinide almak istiyorum🤲🏻 Çok teşekkür ederim şimdiden❤️