Tosbikkkk bende aynen öyle söyledim kendisine Ağustos doğumlu kızım 2 yaşına girdiğinde çok kelimesi yoktu ve kışa az kaldığı için başlayamadım sonra tekrar böyle sinirimi bozunca,28 aylıkken bir deneyeyim dedim çocuk öyle böyle değil çok korktu bende bıraktım.yazin başlarım diyorum,sen erteliyor Sun diyor,şaka gibi çocuk hazır değil diyorum bizene başkasının çocuğunun 24 aylıkken bırakmasın dan her çocuk aynı anda mı bırakacak Allah aşkına? Bugün açık açık söyledim Ramazan’dan sonra başlıyorum ve seni 1 hafta evde görmek istemiyorum git annenin evine ben kızıma bu güzel süreçte travma yaşatmak istemiyorum.