masalgzde eda_uynk01 bende hemen gelirdi ertesi gün bu sefer nasıl kaybolur bilmiyorum e bebek açıyor Kargo yok açmıyor yani bide göğüs ucu açık yaralarım var gümüş kapak almıştım canım yanıyor bir türlü gelemedi
Mukaddes34 eda_uynk01 biz bez siparişi verdik hemen gelir dediler hem ebebek i hem kargoyu aradı eşim bu çocuğun bezi yok ne bağlayacağız dedi
Feminel eda_uynk01 canım ayın 9 unda sipariş verdim e bebekten ayın 20 sinde kargo geldi. Mazeretleri kargolar çok yoğun! Ya çocuk kıyafeti aldım 2 hafta giyicek zaten çocuk 11 günde geldi kargo. E bebeği ara direk bağır çağır gönderiyorlar Kargoyu
eda_uynk01 Feminel bende bugün tam aksine gayet güzel konuştum 😂 demekki bağırıp çağırmaktan anlıyorlar madem böyle bir sorunları var kargo şirketini değiştirsinler yada bize seçenek sunsunlar sadece ugs olmamalı..
mavi1balon eda_uynk01 benim kargom geç gelmedi ama aldığım ürünlerin bedenleri büyük geldi.oyle olması iyi olmuş gerçi çünkü kalıpları çok sarmış.
eda_uynk01 mavi1balon tamamen saçmalık ben hiç tekstil bölümünden sipariş vermedğim için öyle bi sorun yaşamadm sadece bez ıslak mendil deterjan vs alıyorm
Oglusum5357 eda_uynk01 25.de siparis vermistim bgun geldi fakat bikac parca ürün kalmadığından iade olmus. Siparis ettiklerniz kalmamstr belki
[silindi] eda_uynk01 bende geçen hafta aldım belirli dağıtım günleri olan bi yerde yaşamama rağmen çabuk geldi ups kargoydu.