mercimegim Merhabalar benim kızımda 3 ay 6 günlük 2-3 gündür bizde öyleyiz kaşıkla besliyorum biberondan ziyade. Onun dışında da uykuya geçerken yada tam uyanırken emziriyorum emiyor. Yatarak emerken güzel emiyor. İnşallah düzelir umutsuz olmayın bende emzirirken onunla ağlıyordum ama biraz daha iyiyim sütüm kesilecek diye korkuyorum. Sizi şuan çok iyi anlıyorum o yüzden yazmak istedim🥺
İnsanların yorumlarına da ayrı sinirleniyorum, bebeğinizin annesi sizsiniz, onlar değil, sizden daha çok düşünecek değiller ya! Ben bebeğime gayet iyi bakıyorum fikriniz için teşekkürler diyin her şey yolunda olsada olmasada insanların sizi üzmesine izin vermeyin. Düzelecek her şey içimizi ferah tutalım. 🦋🙏🏼 çok geçmiş olsun