Merhaba hanımlar 3 ay 23 günlük bebeğim. Yaklaşık 1 haftadır geçmek bilmeyen balganlı öksürüğü var 3 kez acile gittik 2 si devlet 1 özel. İlk gittiğimizde hava verildi antibiyotik ilaç verildi eve yollanıldı ö 2 gittiğimizde ateş düşürücü ağrı kesici verildi ateş şikayeti yok iken. 3 gittiğim ise ilaçları kes kullanma faydası olmaz dedi hava makinası önerdi 4 gündür hava veriyorum ama öksürürken boğulacak gbi oluyor bu balgamı nasıl atabilir bol emziriyorum. Acaba ılık banyo dışında başka ne yapabilirim ? kaç gün sürer.? eşim yurt dışına gidecek çalışmaya aklı bizde şuan bulunduğum şehirde yalnızım yardım edecek kimsede yok bana. Yardım lütfen 🙏