Abc_1010 Yahu bir tek ben mi memnun değilim bu mendillerden? Bayağı iz yapıyor,kokusu güzel hatta çok güzel ama beklediğim performans yok. Sizce çok mu abartılıyor yoksa benim gibi düşünen var mı? (Akşam akşam bu konuyu açasım geldi🙈😊)
delirmeceler Abc_1010 sleepyden bahsediyorsanız ben sirkeli olan maviyi kullanıyorum valla çokta memnunum ne iz bırakıyor nede başka bişi ikizlerle elim kolum gibi oldu
One-life Abc_1010 ay ben çok memnunum o bezler olmasa halim perişan sadece cam ve aynaları camsille üzerinden geçiyorum salon masama iz yapıyodu onu da kaldırdım yeni bizim oğlana tavan salıncağı taktık problem bitti robot süpürge ve sleepy bez candır
Sungerbob Abc_1010 Baktım herkes övüyor bende geçen gün aldım kroplast markayı aldım kokusu çok güzel mutfak dolabım siyah olduğu için çok lekeli duruyor o bezle sildim ama inanın çok memnun kaldım
Nurbost Abc_1010 oğlum yemek yerken hep yerleri kirlettiği için ben onla yerleri siliyorum günde 4 5 kez . Sadece yer silmeye kullanıyorum.
Maka_Paka Abc_1010 daha önce cam sille falan siliyorsanizn ayları falan deterjanlı kalmış olabilir deterjanlı yere ebz deyincede köpürüp iz bırakıyor. Bende memnunum ama bir sleeppy güzel bir de migrosta oxi marka var oda çok güzel
nescafebagimlisi Geçen annem arap sabunlu ( sarı olan ) sleepy almış cam sehpamda denedim hiç iz bırakmadı diğerleri hep iz bırakıyordu
merve171214 Abc_1010 ay ben çok memnunum bingo falan da çıkartmış ama ben bir tek sleepyden memnun kaldım hiç iz bırakmıyor aynaları onunla siliyorum valla elim kolum şıpşıp hallediyorum
Gunesaryamom Abc_1010 bencede abartılıyor ama kullanıyorum yine de 😂😂😂 iz yapsada pratiklik yönünden banyo yuzeylerinde kullaniyorum mobilyalarında iz yaptı 😒
SetenayCo Abc_1010 Elbette iz bırakıyor, mikrofiber bezden asla vazgeçmem. Bu sleepy falan dışarıya çıktığımızda, parka gittiğimizde kullanıyorum. Bir de klozet ve lavaboların günlük temizliğinde iyi oluyor. Kullan at.
meta1 Abc_1010 ben çok memnunum ama paketi ilk açtığımda üstteki bezler daha az ıslak oldupu için iz bırakmıyor altlara geöince ıslaklık arttığı için iz kalıyor maalesef
Aybirkorunbe Abc_1010 Hiç almadım almam da tamamen reklam patlaması yani bana gör onunla temizlik yapilmaz temizlik bile demem yani ben
Kuzeynepp Abc_1010 valla benm elim kolum odalarn tozu banyo mutfak heryerde kullanıyorum😁 he ama iz bırakmıo diyenler bnce dikkat etmıo aynalarda %100 iz bırakıyor ama onn dışında tv yada mobılyalarda asla iz bırakmıyor.