deletedmom719 bugun kpntrolumuz vardı 5 ay 5 günlüğüz önceden gece uykusu çok iyiydi ama bu ara saat başı emzirir oldum geceleri kilosu da iyi ama doymuyor mu diye de düşündüm doktora sordum 5.ay artık anneyi ve babayı sık gördüğü yüzleri çok iyi tanıdığı bi ay psikolojik olarak dünyaya hala alışmış değil sizin teninizi kokunuzu istiyor o yüzden emmeden uyumuyor emmek onun için en güvenli bağlardan birisi dedi. Doymadığından şüpheleniyorsanız, sütünüzü sağın gece uyandığında siz değil babası veya yardımcı herhangi biri biberon ile sütü versin. Uyumaya devam ederse muhtemelen açlıktan ama devam etmez sizi ararsa o güveni aradığından. Doktorum tam olarak bunları söyledi. Ben de deneyeceğim