Bugünden beri çok az emdi sürekli gaz çıkarıyo üstten ve midesi ekşiyo gibi yapıyo uykusunda. Dün biraz üşümüştü acaba midesini mi üşüttü yemiyo ağlıyo ne yapmam lazım kusmaya da başladı. Annem ılık şerbet vermek istiyo ama çok zararlı değil mi bi yol gösterin 😓