Niloya07 Oğlum 13 aylık doğduğundan beri odasında ama yanında ya anneannesi ya babası ya ben yattım hiç ayrı yatmadı. Zaten asla uyumayan sabahlara kadar ağlayan bir bebekti. Ameliyat oldu diş çıkardı kolikti derken bu günlere geldik. Son 2 haftadır Allaha şükürler olsun uyuyor artık. Sadece 4 saatte bir mama içmek için kalkıyor. Doktorum bu süreçte hemen ayır odaları dedi ama ben siz tecrübeli annelerin düşüncelerine de güveniyorum sizce aceleci mi davranıyorum?
Niloya07 Niloya07 bu arada evimiz çok küçük hemen yan odası yatak odası ve benim uykum çok hafiftir yani herseyi mutlaka duyarim
beyser Niloya07 8 aylık ayirmistim kızımın odasını iyiki ayirmisim o zamandan itibaren hep odasnda yattı hasta falan olsa bile yanına almadım ben 5 yaşında şimdi odasını çok seviyor orasını benimsedi tamamen bebekken uyku kalitesi bile artmıştı inanki ilk ay Zor gelecek biraz uğraştırıyor ama pes etme
yucell Niloya07 benimki benim odada park beşiğinde yatıyordu . Gece hep kalkıyordu bizim yatağa gelmek için ikimizin de uykusu kötü etkileniyordu. 15 aylıkken alırdım . Hemen yan odamda odasına da ilgi çeken tablolar koydım hayvanlı odasını çok sevdi. Uyku eğitimi de verdim gece 2 kez mama veriyordum şimdi 17 aylık mamayı da kestim gece yatıp sabah kalkıyo çok rahatladık. Travma da olmadı. Ama her bebek farklıdır tabi ( hala park beşik kullanıyorum bu arada odasında da
Seymagirgin Niloya07 benim evimde öyle ek gıdaya gectikte sonra ayırdım zaten sütümde kesiliyor benm 6.ayda malesef .. cok iyi yapmışsın cok rahat ediceksin ilerde
altioktuana Niloya07 ben 7,5 aylıkken ayırdım. Dediğiniz gibi çıt çıksa uyanıyorum. Telsiz de aldım. En ufacık sesi bile algılıyor. Hemen yan odasındayız. Sorun olacagını sanmıyorum. İçinizden nasıl geliyorsa öyle yapın bence 😇
rahilem beyser kizimda 8ayinda.ama geceleri yarim saatde bir meme icin uyaniyor.kendi yatağında bile yatmiyor koydugum zaman direk uyanir.ben nasil alistiracagim bilmiyorum
Niihhaann Biz 3,5 aylıkken ayırdık. Bizimde odalarımız yanyana hiç sorun yaşamadık hatta iyiki erken ayırmışım diyorum.
aras4823 Niihhaann erken ayırmak marifet değil uzmanlar bile diyor bir bebek en az iki yaşına kadar annenin yanında yatmalıdır diye bebek açısından bu çok önemli bebek kendini hazır hissettiğinde yanından ayrılmalı
Themom_ Niihhaann çok erken bebeğin tam anne teni ve kokusuna ihtiyac duyduğu ayrılık kaygısı yasadığı zamanlar kaldı ki kussa etse gece ne biliyim ya. Doktorumuz dahil çoğu uzman makalelerde en erken 1,5-2 yas diyor.
badesmommm Niihhaann yanlış hiçbir şey yok. Zaten ağladığında yanında oluyorsan farklı odada olmasının bir önemi yok bebek değilde anneler bağımlı bireyler yetiştirmeye bayılıyor. Güvenli bağlanma gece aynı odada yatırarak değilde ihtiyaçlarının vaktinde gerçekleştirilip kaliteli zaman geçirmekte olduğunu bilmeden konuşuyolar..
rumeysa0403 Niihhaann bende 3 ay 3 günlük şusn deniyorum ama vicdan azabı ve korku yaşıyorum acaba erken mi diyorum ama hareket etsek uyanıyor yanımız da olunca da
reyoliko 6 aylıkken ayırdım. Bi sorun yaşamadık.Uykusu çok hafifti diye ayırmıştım. En ufak çıtırdıya uyanırdı. Sağımıza soğumuza bile dönemezdik.
rumeysa0403 reyoliko benim de aynı sorunum var 3 aylık ayırmaya çalışıyorum ama vicdan azabı çekiyorum
Gizemozyurt 4 yaşına girecek hâlâ yanımda kardeşi oldu oda yanında yan yana Daltonlar gibi kardeş kardeş uyuyoruz 🤣 ayırmak istiyorum ama yaza doğru artık inşallah
Tuba_44 Gizemozyurt aynı ben 4 yaşa kadar yanımda gitmek istemedi odasına orda yannıda yattım yine kabul etmedi şimdi 5 yaşında kardeşi de oldu solda bi oğlum sağda beşikte diğer oğlum yatıyoz baba da yan odada bi türlü gitmeyen oğlumun yatağında 🙂 deprem bölgesindeyiz suan bende zaten istemiyorum korkuyo çünkü yaza inşallah ikisinde odaya alıştıracağım
Ekanalka Ben de tam bu soruyu sormak için girmiştim ki sorulmuş bu soru çok sevindim. Benim bebeğim de 8 aylık olmak üzere bir yandan odasını ayırmayı düşünüyorum bir yandan da hamileliğimde hataydaydık o dönemde yaşadıklarım geliyor aklıma biraz korkuyorum açıkçası yine deprem bölgesinde yaşıyoruz öyle bişey olursa evladımın yanında olamazsam diye Allah korusun 😭ne yapmalıyım nasıl yapmalıyım hiç bilmiyorum 😢
Logu Ekanalka Ben de hamileyken depremde Antakyadaydım, henüz ayırmayı düşünmüyorum. Beni psikolojik olarak etkiliyor.
belinayinannesii yucell mamayı nasıl kestiniz gece beslenmesini acaba ? detaylı anlatır mısınız süreç nasıl ilerledi. bende kesmek istiyorum gece beslenmesini 16 aylık
Ares01 Niloya07 merhaba ben 21 aylıktı ayırdım ama 2 ay odasında yerde yattım. Şimdi odasını çok seviyor tabi bebiş var benim odamda yine😃
Defne1722 Niloya07 ben 18 aylık ayırdım inanılmaz sevdi ve benimsedi odasını keşke daha önce ayırsaymışkm diyorum hatta uykuları bile düzene girdi kendi odasına geçince ☺️
aymiradurum Defne1722 nasıl bir uyku sisteminiz vardı sürekli uyanirmi bebeginiz bnimkide 15 aylık ama hala uyanık yatan bebelerden gece 10 kez uyanır emer
Pinkmom Niloya07 ben 5 aylıkken ayırdım. Odasına hem telsiz hem kamera koydum içim daha rahat ediyor. Xiaomi kamera ve termometre koydum uygulamadan telefonumdan takip ediyorum hem odanın sıcaklığını da kontrol ediyorum uygulamadan. En uygun sıcaklığı ayarlamaya çalışıyorum uykusu için.
Melikemg Niloya07 deprem bölgesinde olduğum için oda bile yapmadım yapmayi da düşünmüyorum beşik yanımda yatıyor öyle 5 buçuk aylik
Norveckizi Melikemg cok kucuk daha Uzmanlar ıkı yasa dek anne bebek beraber uyusun dıyor Altı aylıkken ayırabılırsın dıyen bı grup var Ayır demiyor ayırabılırsın dıyor. Saglıklısi ıkı yaş
Norveckizi Niloya07 gece beslenmesini kesin Dort saatte bir kalkması yemesi mide ve bagırsak ıcın ıyı degil
Rabia_91 Niloya07 5 aylıkken ayırdım. Çok daha uzun ve rahat uyuyor. Etrafımda herkes 2 yaşında 3 yaşında hala birlikte yatıyoruz diyen arkadaşlar var.zamanında ayırmadık şimdi ayıramıyoruz diyorlar. Bence ne kadar erken o kadar ii.
badesmommm Norveckizi inan hiçbir alakası yok. Hiçbir uzmanda 2 yaş demez. En ideali 6 aydır. Ne zaman sıkıntı olur biliyor musun bebek ağlar ağlar gitmezsin yalnız bırakırsın anca o zaman. 2 yaşında bir çocukta güvensizlik yaratır alışılmış düzeni vardır ama 6 aylık bebek daha farkında değildir. Bende bir çocuk gelişimci ve okuyan araştıran bir anne olarak yazıyorum.