larisa13 Doktorumuz hic bir ıslak mendili önermedi yenidoğan ıslak mendil ya da havlu olsa içeriği ne kadar temiz densede tenlerine değmemesi gereken kimyasallar var kullanmayalım dedi valla 10 aydır pamuk kullanıyorum çokta memnunum e bebekten 1 koli alıyoruz 1 ay gidiyor