Bebeğim 2aylıkken böbreği şiş olduğunu öğrendik her ay ultrason çektiriyoruz bi değişme yok üriner sistemde darlık var idrar akışı yavaş olduğu için böbreği şişmiş denildi bi gerileme yok böyle olup iyileşen varmı acaba 13aylık oldu oğlum açılmadı daha