Kızlar, her zaman gayet cool bi şekilde kalktığım yokuştan, sınav günü trafikten ötürü kalkamadım ve kaldım 🤦🏻♀️ Dehşet bir yoğunluk vardı arabalar milim milim ilerliyordu, arabayı kaldıramadım asla yani gaza bassam öndeki arabaya giricem. Bide heyecanlıydım galiba 😮💨 Önerileriniz var mı ne yapmam gerekir o şekilde yoğun trafikte yokuş dur kalkta 🥺