Annepre8- Çok basit belki ama kızım çok mızmız kolik bir bebek uyanık oldugu her saniye ağlıyo kro 2 ay 15 günlük sesi kısıldı aglama tan bir dk normal durmuyo premature anneleri sizin durumlar nasıl
Annepre8- beyser kullanıyorum aslında cogunluk uyuyo ama uyanınca fena gece derin uyuyo ıkı saatte bir emip yatıyo önceleri sabaha kadar uyumadı şimdi tam tersi oldu ama genelde uyanık olunca ağlıyo