Kızlar 6 ay önce mememde kitle olduğunu ögrendim. Aralarda ağrı ve acı yapıyor. İyi huylu dediler ama çok küçükmüş. Şimdi 2. Ultrasona girecegim korkuyorum acaba büyüdümü, şekil bozuklugu vs oldumu diye. Sürekli kötü birşey olacakmış gibi hissediyorum. Kendimi ona hazırlamaya çalışıyorum nasıl aşacagım bu durumu bilmiyorum🥲