Oğlum 3 ayını doldurdu. İki üç gün öncesine kadar günde 5 ten fazla bez değiştirirdim. Dün ve bugün sadece 4 bez değiştirdik. Tabi hemen değiştrirsem daha çok olabilir ama dolmadan veya kaka yapmadan değiştirmiyorum. Acaba doymuyor mu artık diye düşünüyorum ama öyle ciddi bir ağlaması da yok