Arkadaşlar ben hep uyku ile ilgili postlar paylaşıyorum yine öyle olacak artık bunaldım sabah 8 den beri ayakta bebeğim uyku problemimiz hep vardı gündüzleri uyumazdı kolikti zaten 3 ay öyle geçti şimdi diş çıkaracak sanırım o yüzden de huzursuz geceler de sorun olmaya başladı 2 saate 1 uyanıyor uyanmasını geçtim artık uykuya geçiremiyorum meme de uyuyan bi çocuktu memeye alıyorum emmek istiyor ancak hep kendini çekiyor itiyor yine meme istiyor huzursuzlanıyor emerek de uyumuyor artık hiç bi şekilde uyutamıyorum ayakta sallamayı deniyorum onu da istemiyor napacağımı şaşırdım inanın anneliğin en zor yanı ne deseler bebek uyutmak derim ben bıraktım şimdi babası aldı kucağına o uyutmayı deniyor ama yok uyumasın razıyım ama sürekli ağlıyor gün içinde de durmuyor sizler nasıl uyutuyorsunuz lütfen yardımcı olun akla fikre Önerilere ihtiyacım var en son eğitim düşünüyorum ona da cesaret edemeihroım bebeğimin uyum sağlayacağını düşünmüyorum çok mızmız ağlak bi bebek bu Arada 5 buçuk aylığız.