Bebeğim 5 aylık, grip ve hırıltılı öksürük var. Doktor ilaç veremeyeceğini söyledi küçük olduğu için burnunu serum fizyolojik ve burun aspiratörü ile temizlememin yeterli olacağını söyledi. Zaten bunu yapıyorum ama öksürük gittikçe arttı böyle sanki benim boğazlarım ağrıyoda öksürüyomuşum gibi öksürüyor. Önerebileceğiniz bir şey varmı öksürük için çok kötü içim parçalanıyor ya🥺🥺