Merhaba kızım 7 aylık oldu diyet açıyorum. Yoğurtlu kek yaptım bir şey olmadı, sütlü kek yedim bir şey olmadı şimdi peynirli poğaça yiyorum. Yani anlamadığım şey ben artık yoğurtlu kek hep yiyebilir miyim? Bir de yoğurtlu çorba ya da fırında tencerede yoğurt süt ürünleri tüketebilir miyim? Ya da dışarıda sütlü kurabiyeler var cafelerde tatlı yiyebilir miyim? Anlamadım doktor da açıklama yapmadı