Merhaba bebeğim 3 aylık anne sütü ile besleniyor bu ay kilo alımını doktorumuz az buldu biraz mama takviyesi verebilirsin dedi.Bebeğe gaz yapmayacak ama kilo alımına destek olacak mama tavsiyeleriniz nelerdir böyle bir durum yaşayıp şunu kullandım iyi geldi diyenler yazabilirse çok sevinirim😊