kizim 9 aylık emekliyor hatta dizlerinin ustunde emekliyor heryere kendi basina tirmaniyor ayaga kalkiyor ama tek sorun hep parmaklarinin ucunda basiyor acaba bu normalmi yani yururken falan hep oylemi basicak yoksa degisicekmi duzelicekmi bu durum ya ?? kizim 7 ayliktan beri yurutece biniyor kayinpederim bunun yuzunden oyle oldugunu soyluyor ama ben sanmiyorum hrr bebek oyle parmak ucuna basiyor bence sizce duzelicekmi bu durum ??