Tuniii merhaba, bizde bu gün hastaneden çıktık şurup başladık. Oğlum 2 ay 28 günlük doğumda birşey yoktu doğumdan 1-2 gün sonra göz altında kızarıklık şeklinde çıktı ve yanağına yayıldı bir müddet sonra kabarmaya başladı. İnşallah geçmesini Ümit ediyorum