Yelda35 Kızlar dana kavak kemiği aldım suya koydum kanını salsın diye ama şimdi koysam sabaha karşı kapatmam gerekiyor. Sudan çıkarız dolaba koysam kemiği yarın pişirsem olur mu?
baharma Yelda35 şimdi koysanız ocağa, düdüklü kullanmadığınızı düşünüyorum, dört saatte pişer. Bence pişirmeden dolaba kaldırmayın çünkü suyun içine koymuşsunuz. Bu arada kırmızı etin kuyruk kısmı hariç diğer kısımları suda bekletilmez diye biliyorum.
baharma Yelda35 doktor dediyse başka. Ben de yaparım o zaman. Zaten çok huylanıyorum özellikle tavuktan. Neyse naptın, pişirdin mi?
simseklivekalpli Yelda35 ben 1 gün ya da yarım gün sirkeli suda bekleyip döküyorum o suyu sonra tekrar suyla düdüklüde 4 saat falan hasliyorum. Düdüklü yoksa suyunu tekrar koyduktan sonra sabahtan akşama kadar kısık ateşte pişirmeyi deneyin
Yelda35 baharma tavuk için birşey diyemem çünkü onu söylemedi canım. Yok suyunu süzüp dolaba kaldırdım sabah uyanır uyanmaz koyacağım mum ışığı derecesinde 7 8 saat kaynatacağım
Arelmom33 simseklivekalpli ben iki sefer odun atesinde pişirdum sabahtan akşama kadar sonra pet bardaklara koyup buzluga atıyorum daha sonra çıkartıp buzdolabı posterlerine katıyorum cok pratik
simseklivekalpli Arelmom33 aynen ben de bardakliyorum ya da buz poşetlerine koyuyorum çok iyi oluyor.
Arelmom33 simseklivekalpli benimde bitti idarelik tavuk suyu yaptim attim buzluga bende bir an once alıp kaynatmam lazım oda cok yorucu ya bütün gün onunla uğraşıyorsun.