Ugrnidgok heralde bu konu için 2 defa post acmısımdır. 7.5 aylıgız son 2 haftadır gündüz uykuları 20 dkya düştü besigine koydugum gibi uyanıyor cinler tepeme cıkıyo 😫 devamlı mızmız hep ımmm ımmm ımmm edip duruyo uykuya direniyo cok hareketlendi cekmeceleri dolapları acıyor. Yürüteç birazda olsa kurtarıcım oldu herkese tavsiye ediyorum en azından yarım saat kendisi evi dolasıyo tabi hemen sıkılıp bacagıma yapısıyo al beni diye 🤦♀️ gece uykularımız maşallah dogdugından beri güzel o konuda hakkını yemiyim 🤣 aksam 8 9da yatar gece bi defa meme için kalkar sabah 8 uyanış.