Evet oyun çocuğun gelişimi için çok önemli biliyorum. Hatta belli bir yaşa kadar çok güzel oynadık, gelişimi için bir çok şey de yaptım. Ama şu sıralar oyun oynamaktan nefret ediyorum. Öyle ki oturup ağlayasım geliyor kızım oynayalım dediğinde. 4 yaşında ve oyunu yönlendirmeyi çok seviyor ondan kaynaklı mı hiç bilmiyorum çok sıkılıyorum. Zaten çok çabuk sıkılan biri oyundan oyuna geçiyoruz bazen çok bunalıyorum. Sonra yetemiyorum gibi hissediyorum, ihmal ediyor gibi hissediyorum. Of bilmiyorum ben çok bunalmış hissediyorum artık.