joyfulmom Kızlar kaşlarım çok siyah ifadem çok sert duruyor biraz yumuşatmak için kaşlarımı açmayı düşünüyorum. Sesunun tüy sarartici kremini sipariş verdim baya bir araştırarak ☺️ kullananlarıniz var mı sonuç nasıl merak ediyorum
hayalperest__ joyfulmom ben de kullandım toplam 7 dk bekletiyorum hafif açılıyor istediğim gibi. Alışkanlık yapıyor birde söylim kaşların normal rengine dönünce bir tuhaf geliyor sana😂
joyfulmom hayalperest__ dökme yapıyor mu peki? 7dk çok değil mi hep 2 dk yazmışlar ben de emin olamadım ilk deneme şimdi açık tenli de değilim sonra sari kaslarla gezmeyeyim😁
SiprayiL joyfulmom kiiiiz sakın 7dk falan bekletme, ben de 2 gün önce demedim ilk defa hshdhdh 3 dk beklettim ama 2 bile yetermiş ilk gün güzel göründü ama mor şampuan kullanmadığım için turunculasti . Sen de 2 dk dene sonra artırırsin