aylinn27 Arkadaşlar merhaba. Kızımda besin alerjisi var süt alerjisi olduğunu düşünüyoruz haftaya doktor yoğurt tadımı yapmaya yanına çağırdı. Sorum şu alerji maması kullanan anneler sonradan tekrar normal mamaya geçebildiniz mi
cydipk aylinn27 merhaba geçtiniz mi normal mamaya acaba ? Bizde alerji maması kullanıyoruz beş aylığız ek gidaya henüz baslamadık merak ediyorum bırakabilir miyiz diye