Merhaba 11aylik bebeğim grip oldu peditus ve calpol veriyorum biraz ıhlamur yaptım. Geceleri soğan dilimleyip koyuyorum iyi geliyor ama bugün çok öksürüyor 😔neşesi iyi ateşi yok çok şükür ama. Ali Emir bebeği duyduğumdan beri doktora gitmeye korkar oldum iyileşmesi için daha neler yapabilirim tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz?