Duyguseli_12 Kızlar oğlum 18 aylık sünnet yaptırın dedi doktor iyi bildiğiniz bı hastane var mı ve tecrübelerinizi söyler misiniz beni ve oğlumu neler bekliyor en iyi yöntem ne sizce bilgi veriri misiniz lutfen
KuzeyinAnnesi03 Duyguseli_12 Yunus Emre tıp merkezi tavsiye ederim çıktıktan sonra biraz agaldi bibdaha hiç ağlamadı 41 günlük yaptırdım çok güzel geçti
semra033 KuzeyinAnnesi03 bu konu hakkında bir şey sorucam bende pazartesi için randevu aldım oraya süreç nasıl ilerliyor hangi yöntemle sünnet ediliyor klips mi yoksa eski usul dikişli mi bebeğin yanında biri giremiyor muş galiba nasıl oluyor biraz bahsedermisiniz
KuzeyinAnnesi03 elmaelmaelma evet canım kirazlı metro yanında İsmail bey 🥰 çok memnunum kesinlikle tavsiye ederim çok güzel geçti hemencik iyileşti
KuzeyinAnnesi03 MiranAlpinannesi tam hatırlamıyorum ama 1 buçuk 2 gibi bir şeydi ama zam gelmiş olabilir canım