Ballikizim99 ya aslında çok normal kilosu. Mesela bizim doktorumuz 6. Aydan sonra kilo alımını çok beklemiyoruz demişti. Ben kızımı mamayla besledim emmediği için. Ama sütün var ise başlama mamaya. Aç olsa duramaz inan. Ağlar uyumaz daha neler neler. Sen daha iyi bilirsin ama yinede.