Rabbime şükürler olsun oğluşum yürüyor çok korkmuştuk çok şuan 17 aylık oğlum herşeyi çok geç yaptı dönmeyi oturmayı 13 ayda yaptı sürekli hastaneye götürdük tahliller genetik testleri ve en son da emar çekildi her gün ağlıyordum hergun kurban olduğum Allah’ım gösterdi bana yürüdüğü günü duygularımın tarifi yok 😥