Menessasmom bu yemeğin farklı bir şekilde yapmıştım sote olarak yapmıştım. Eşimle çok beğendik hoşumuza gitti. Üstüne hem beşamel sos hem kaşar peyniri olunca biraz ağır oluyor. Zaten kararsız biriyisim yorumlarda farklı tarifler yazılınca kafam iyice karıştı işim daha da zorlaştı 🤣