Bende griptim inanılmaz öksürüyordum ve halsizdim muhtemelen bu yüzden açılmam oldu o halde normal doğum yapmaktan korktuğum için sezeryan olmak istedim doktorum dikişler için korse kullanırız dedi epidural oldum nefes almakta güçlük çektim ameliyat sırasında sonrasındaysa bol bol hava verdiler o rahatlatmıştı tabi ilk zamanlar öksürürken canım acıyordu ama bunların hepsi bir yana bebeğim doğduğunda küveze alındı benden ona enfeksiyon geçmişti 10 gün ayrı kaldık