Kızlar merhaba, 16 gün önce doğum yaptım. Bebeğimle gaz sorunu yaşıyoruz onunla uğraşırken 2 gündür de ben kabızlık ve gaz problemi yaşıyorum ama normal bir gaz değil berbat burkuyor duvarı yumrukladigimi biliyorum acidan. Rezene iciyorum kayısı komposto içiyorum, emziriyorum diye ilaç düşünmedim hiç ama acaba icebildigimiz bir ilaç var mj yada yapabileceğim benim bilmediğim bir yol. 🥲